درباره آلما شبکه، راهکارها و آینده
آلما شبکه (با مدیریت جناب آقای وحید فوائدی) با سابقه بیش از 20 سال در ارائه تجهیزات و راه حل های شبکه ، به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در ایران شناخته شده است. تمرکز این شرکت بر ارائه محصولات اورجینال پسیو خدمات درجه یک باکیفیت به مشتریان خود می باشد است. آلما شبکه پرداز طیف گسترده ای از تجهیزات شبکه پسیو از برندهای معتبر جهانی همواره پاسخگوی نیاز مشتریان خود بوده است.
این شرکت با طیف وسیعی از مشتریان در بخش های مختلف دولتی، خصوصی و ... همکاری نموده است و جلب رضایت آنان مهمترین هدف می باشد. ین شرکت همواره در جهت ارائه جدیدترین راه حل های شبکه و تجهیزات پیشرفته به مشتریان خود تلاش نموده است و با بهره مندی از کارکنان مجرب و متخصص در زمینه شبکه، خدمات خود را به بهترین نحو به مشتریان ارائه داده است. رضایت مشتریان در راس اولویت های آلما شبکه پرداز قرار دارد و این شرکت تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان به کار می گیرد. آلما شبکه پرداز با هدف تبدیل شدن به برترین ارائه دهنده راه حل های شبکه در ایران به تلاش خود ادامه خواهد داد.
• نظم در انجام امور را مهمترین عامل در راه تحقق اهداف آلما دانسته و در بالاترین سطح ممكن، آن را اعمال نمایند.
• در تحقق برنامهها و انجام امور همواره حقوق دیگران را موردنظر قرار داده و از هر عملی كه باعث خدشه به آن میگردد اجتناب ورزند.
• دانش، تخصص و تجربه خود را در راه ترفیع سطح توانمندی خود، شرکت، همکاران و مشتریان خود به كار بسته و خدمات خود را با كیفیت مطلوب و به بهترین شیوه ممکن در اختیار ایشان قرار دهند.
• حقوق و مالكیت مادی و معنوی دیگران را محترم شمرده و از انجام هر عمل غیراخلاقی خودداری نمایند.
• مالكیت معنوی آلما و لگراند را با تمام وجود حفظ نموده و در طول دوران همكاری و بعد از آن، از انجام هر گونه فعل یا ترک فعلی که موجب ایراد خسارت به آلما، مشتریان یا کارکنان آن از لحاظ مادی و معنوی میگردد خودداری نمایند.
• صداقت در كار را مهمترین اصل در کسبوکار خویش قرار داده و از دروغ و فریب بپرهیزند.
• توفیقات بلند مدت شركت را بر موفقیتهای كوتاه مدت آن ترجیح دهند.
• تمام توان خود را در جهت پیشبرد اهداف شركت و تبدیل آن به شركتی پیشرو در سطح جهانی به كار بندند.
• ارزش آفرینی برای مشتریان و ارائه خدمات ارزش افزوده
• کاهش بهای تمام شده محصولات و خدمات بدون کاهش کیفیت
• توانمند سازی و توسعه شایستگی کارکنان شرکت
• حفظ اطلاعات و حریم شخصی مشتریان و کارکنان
• حفظ اطلاعات و حریم شخصی مشتریان و کارکنان
• توسعه زیرساخت ها و افزایش بهره وری در حوزه IT • افزایش رضایتمندی مشتریان و سرعت در ارائه خدمات و تحویل کالا • تنوع بخشیدن به سبد کالای محصولات ارائه شده جهت رفع نیاز کلیه درخواست های مشتریان حوزه IT • تنوع بخشیدن به سبد کالای محصولات ارائه شده جهت رفع نیاز کلیه درخواست های مشتریان | ![]() |